Urząd Miasta Józefowa zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej jozefow.konsultacjejst.pl.
- Data publikacji:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej .
Niedostępne treści
Treści nieobjęte przepisami
- Multimedia i dokumenty opublikowane przed dniem 23 września 2020 r., mapy interaktywne w tym geoportal, treści które nie zostały przygotowane przez i na rzecz Miasta Józefów albo do których dostosowania do wymagań dostępności cyfrowej Miasto Józefów nie jest uprawnione.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
<p> </p>
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Magdalena Jóźwicka
- E-mail: [email protected]
- Numer telefonu: 22 7790049
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Magdalena Jóźwicka — mejlowo [email protected] telefonicznie 22 7790049.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Urząd Miasta Józefowa
- Adres: ul. Kardynała Wyszyńskiego, 1, 05-420 Józefów
- E-mail: [email protected].
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Urząd Miasta mieści się w trzech budynkach:
- Budynek główny A mieści się przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1. Do budynku prowadzi podjazd dla osób niepełnosprawnych, którym można dostać się na parter. Budynek jest dwupiętrowy, nie ma w nim windy. Na parterze znajdują się: Biuro Obsługi Klienta, Referat Rozwoju i Promocji Gospodarczej, Referat Windykacji Należności, Referat Wymiaru i Kontroli Podatkowej, Referat Ewidencji Ludności, Urząd Stanu Cywilnego. Na pierwszym piętrze bez windy znajdują się: Referat Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska, Referat Realizacji Budżetu, Referat Gospodarki Komunalnej, Referat Administracji i Kadr, Sekretariat Burmistrza, gabinety Burmistrza, Zastępcy Burmistrza, Skarbnika i Sekretarza. Na poziomie minus 1 znajduje się Referat Informatyki, archiwum urzędowe oraz pomieszczenia gospodarcze. Dla osób, które nie mogą dostać się na I piętro lub poziom minus 1 przewidziano możliwość zorganizowania spotkania w pokoju obok Biura Obsługi Klienta. Na drzwiach wejściowych do poszczególnych Referatów znajdują się oznaczenia w języku Braille`a. Na podłodze znajdują się poziome oznaczenia ciągów komunikacyjnych. Schody prowadzące na I piętro oznaczono kontrastową, antypoślizgową taśmą. W Biurze Obsługi Klienta znajduje się pętla indukcyjna ułatwiająca porozumienie się osób słabosłyszących i niedosłyszących z pracownikiem Urzędu. W BOK zostały również obniżone blaty do wysokości 70 cm. w celu ułatwienia załatwienia sprawy przez osoby na wózkach inwalidzkich.
Przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Budynek B znajduje się po prawej stronie budynku A, za parkingiem. Budynek posiada
dwa wejścia. Wejście od frontu nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Jest to budynek zabytkowy. Znajdują się w nim: Referat Świadczeń Rodzinnych, Referat Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Referat Zagospodarowania Przestrzennego. Osoby, które nie mogą dostać się do budynku mogą zgłosić to korzystając z domofonu znajdującego się przed drzwiami. Odpowiedni pracownik umożliwi załatwienie sprawy. Wejście z tyłu budynku dostosowane jest dla osób niepełnosprawnych - prowadzi do niego podjazd. W tej części budynku znajduje się sekretariat i sala obrad Rady Miasta, pokój Rzecznika Prasowego Burmistrza. W wybrane dni znajduje się tu punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej.
Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajduje się z boku budynku przy ul. Parkingowej.
W budynku nie ma oznaczeń zapisanych alfabetem Braille'a, ani oznaczeń kontrastowych lub wykonanych drukiem powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Budynek C znajduje się przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 11. Do budynku prowadzi podjazd dla osób niepełnosprawnych. W budynku znajduje się Referat Realizacji Projektów.
- Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajduje się przed budynkiem
- W budynku nie ma oznaczeń zapisanych alfabetem Braille'a, ani oznaczeń kontrastowych lub wykonanych drukiem powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- W budynku znajdującym się przy ul. Sosnowej 17do Urzędu Miasta należą pokoje znajdują się na I piętrze budynku, przeznaczone na Referat Oświaty, Kultury, Zdrowia i Sportu. Budynek nie jest wyposażony w windę. Budynek jest ogrodzony. Osoby, które nie mogą dostać się do budynku mogą zgłosić to przez domofon znajdujący się przy furtce obiektu.
- Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajduje się tuż przed budynkiem.
- W budynku nie ma oznaczeń zapisanych alfabetem Braille'a, ani oznaczeń kontrastowych lub wykonanych drukiem powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Dokumenty składane są w Biurze Obsługi Klienta w budynku A, do którego można się dostać także podjazdem dla wózków.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Sposób dojścia i dojazdu do urzędu
Dojścia piesze do głównego budynku prowadzą od ulic Wyszyńskiego, Piłsudskiego, Sosnowej i Parkingowej. Przejścia dla pieszych nie posiadają sygnalizacji dźwiękowej. Na trasie dojścia do budynku nie występują przeszkody.
Dojazd rowerem do budynku A możliwy jest od ulic Wyszyńskiego, Piłsudskiego, Sosnowej i Parkingowej. Przed budynkiem usytuowany jest stojak na rowery.
Najbliższa stacja kolejowa (PKP Józefów) znajduje się w odległości 200 metrów od siedziby Urzędu Miasta. Dojście na peron od strony urzędu możliwe jest przez pochylnię, z drugiej strony stacji - przez schodki.
Najbliższy przystanek autobusowy (autobusy zastępcze uruchamiane w przypadku zawieszenia kursowania pociągów) znajduje się w odległości 130 m od głównego budynku urzędu. Po drodze nie występują bariery architektoniczne.
Najbliższe miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parkingu bezpośrednio przed Urzędem Miasta.
Najbliższy postój taksówek znajduje się w przy stacji PKP Józefów, w odległości 200 metrów od siedziby Urzędu Miasta.
Aplikacje mobilne
mMieszkaniec